Такого ще не було: Євро-2020 б’є рекорди за кількістю запитів на придбання квитків

Більш ніж 28 млн запитів на придбання квитків на матчі фінальної частини чемпіонату Європи 2020 року свідчать про безпрецедентний рівень інтересу прихильників футболу до турніру.

У фазу реалізації квитків для вболівальників тих асоціацій, національні збірні яких кваліфікувалися на змагання, у грудні 2019 року УЄФА отримав 8 977 427 запитів. Це втричі більша кількість, ніж була в той самий період напередодні Євро-2016 у Франції.

Таким чином, ураховуючи 19,3 млн заявок щодо купівлі квитків під час першої фази їхньої реалізації минулого літа, загалом до Союзу європейських футбольних асоціацій надійшло 28,3 млн заявок уболівальників, що претендували на 2,5 млн наявних перепусток на матчі. Попит на перегляд ігор Євро-2020 удвічі перевищує той, що мав місце чотири роки тому перед європейською першістю у Франції.

Fans First: доступні квитки для вболівальників

Найдешевші квитки (на поєдинки групової стадії в Баку, Бухаресті та Будапешті — 30 євро, а також на ігри в усіх інших містах — 50 євро) склали більше половини загальної кількості, виставленої на продаж.

40 тис. квитків за програмою Fans First на півфінали та фінал у Лондоні можна було придбати дешевше 100 євро.

Турнір для фанів з усієї Європи

Ці вражаючі цифри є беззаперечним доказом того, що вболівальники з ентузіазмом очікують на прем’єрний турнір, в якому матчі фінальної частини прийматимуть одразу 12 міст-господарів, причому вісім із них робитимуть це вперше в історії.

Фінал Євро-2020, який відбудеться 12 липня на «Вемблі», зібрав більше 714 тис. запитів на придбання квитків. Майже стільки набрав матч між збірними Франції та Німеччини, що пройде 16 червня в Мюнхені, — вражаючі 710 тис. запитів.

Окрім 12-ти країн, що приймуть поєдинки прийдешнього Євро, найбільший попит зафіксований у Фінляндії, Австрії, Франції та Польщі. Цікаво, що 64% заявок, майже дві третини, надійшли від пересічних уболівальників із приймаючих країн.

Наступний період продажу квитків — у квітні

Наступний період продажу квитків стосуватиметься вболівальників команд, що успішно подолають стадію плей-офф Ліги націй. Фани цих збірних зможуть подати заявку он-лайн на початку квітня.

Офіційна платформа для перепродажу квитків

Уболівальники, які бажають повторно продати свої квитки, зможуть це зробити через офіційну платформу УЄФА, яка відкриється наприкінці лютого. У разі продажу первинний покупець отримає витрачені кошти.

Пакети гостинності

Зважаючи на шалений вболівальницький попит, УЄФА також пропонує придбати офіційні пакети гостинності. Це можна зробити на офіційному сайті організації за посиланням.

НОВИНИ ПО ТЕМІ
Підписатися на новини