Євро-2020 фокусується на вболівальниках і пропонує цифровий сервіс

Цифрові сервіси стануть основним засобом комунікації для вболівальників під час фінального турніру Євро-2020, включаючи безкоштовний громадський транспорт у дні ігор та нові розваги Фестивалю УЄФА, що відбуватиметься під час континентальної першості.

Святкування 60-річчя Кубку Європи

Директор із проведення змагань УЄФА Джорджіо Маркетті на прес-конференції, яка відбулася сьогодні в Бухаресті, наголосив на тому, що цей фінальний турнір є справді унікальним і за кількістю країн-господарів, і з огляду на те, що європейська футбольна сім’я святкує 60-річчя від початку проведення чемпіонатів Європи. Оскільки до Євро-2020 готуються 12 міст-господарів по всій Європі, турнір наблизить змагання до більшої кількості вболівальників, ніж будь-коли раніше. Водночас цей новий досвід проведення Євро поширюється й на низку експериментальних нововведень.

Діджиталізація на Євро

«Для Євро-2020 ми створюємо новий досвід, яким керують самі вболівальники, — відзначив генеральний директор UEFA Events SA Мартін Каллен. — Поєднуючи вподобання фанів та найновіші цифрові технології, ми акцентуємо увагу на забезпеченні персоналізованого підходу до кожного шанувальника. Це починається із впровадження цифрових квитків для конкретних цільових груп на кожну гру. Крім цього, електронний тікет буде доповнено набором цифрових послуг, розроблених для того, аби допомогти вболівальникам якнайкраще використовувати свій час: це стосується й відвідування матчу, й організації подорожі на гру та розміщення, й ознайомлення з тим, що може запропонувати кожне місто-господар».

Безкоштовний проїзд для власників квитків на матчі

УЄФА очікує карнавальної атмосфери по всій Європі під час турніру, який розпочнеться в п'ятницю, 12 червня в Римі й триватиме до фіналу, що відбудеться в неділю, 12 липня на стадіоні «Вемблі» в Лондоні. Завдяки спеціальному он-лайн додатку турніру Євро-2020 вболівальники зможуть оформити персональну травел-карту, яка надає можливість власнику квитка безкоштовно користуватися громадським транспортом у день матчу майже в усіх містах (є певні нюанси в окремих господарів, пов’язані зі специфікою системи громадського транспорту, зокрема лондонського метро).

Фестиваль УЄФА — більше, ніж самі ігри

Також Європейський футбольний союз співпрацює з містами-господарями в розробці глядацького досвіду, який виходить за рамки 90 хвилин гри. Навіть якщо вболівальники не матимуть квитків на матчі, на них чекатиме захоплива атмосфера та розваги в межах фан-зон, що будуть розміщені у знакових місцях у кожному з приймаючих міст і матимуть назву UEFA Festival. Організатори обіцяють, що такі фестивалі запропонують щось більше, ніж просто футбол.

«На 60-у річницю фіналу ми хочемо запропонувати святкову атмосферу для кожного, щоб Євро стало навіть більш всеосяжним, ніж раніше, — додав Мартін Каллен. — Для людей, які не мають квитків на матчі, але хочуть насолодитися святом футболу, у кожному з міст-господарів працюватимуть фан-зони, де можна буде побачити гру, занурившись у футбольний карнавал. Для тих же вболівальників, які прямують до стадіону, заключний кілометр їхньої подорожі проходитиме у фан-марші, що включатиме в себе цілу низку яскравих та видовищних перформансів, які відіграють ключову роль у створенні атмосфери під час фінального відліку до початку гри».

Олександр Гливинський, прес-секретар національної збірної України

НОВИНИ ПО ТЕМІ
Підписатися на новини